Bestilling
Sådan bestiller, tilkøber og betaler du for din mad hos Næstved Madservice.
Bestilling
Du har mulighed for selv at vælge mellem flere forskellige hovedretter og biretter.
Menuplan og bestillingsseddel udleveres af chaufføren hver 4. uge. Når du har udfyldt
bestillingssedlen, tager chaufføren den med retur til Køkkenet.
Hvis du ikke selv vælger, hvilke madretter du vil spise, vil du modtage en standardpakke.
Der er ikke mulighed for at vælge mellem flere retter, hvis du er på en af nedenstående kostformer:
- Blød kost
- Gratinkost
- Flydende kost
- Eller har specielle hensyn
Ændring/afbestilling
Hvis du vil afbestille eller ændre en madleverance, skal du huske at gøre det senest fire dage før den pågældende leverance.
Framelding
Hvis du ønsker at framelde dig vores madordning, skal det ske ved direkte kontakt til Næstved Madservice.
Tilkøb
Hvis du ønsker lidt ekstra i løbet af dagen, kan du hos os tilkøbe:
- Råkost
- Beriget suppe
- Dagens mundgodt
- Frugtgrød
- Proteindrikke
Tilkøbene leveres kun sammen med madleverancerne.
Betaling
Prisen på din mad fra Næstved Madservice fastsættes hvert år pr. 1. januar af byrådet i Næstved Kommune.
Betaling sker månedsvist bagud. Du modtager kun refusion for mad, der er afbestilt i tide.
Hvis du vil vide mere
Har du brug for yderligere information om Næstved Madservice, er du velkommen til at kontakte køkkenet mandag til fredag fra kl. 8.00 - 14.00 på
Telefon 5588 1770