Gå til hovedindhold

Bestilling

Sådan bestiller, tilkøber og betaler du for din mad hos Næstved Madservice.

Tomatsuppe toppet med cremefraiche og bacon samt flute
  • Læs op

Indhold

    Bestilling

    Du har mulighed for selv at vælge mellem flere forskellige hovedretter og biretter.

    Menuplan og bestillingsseddel udleveres af chaufføren hver 4. uge. Når du har udfyldt
    bestillingssedlen, tager chaufføren den med retur til Køkkenet.

    Hvis du ikke selv vælger, hvilke madretter du vil spise, vil du modtage en standardpakke.

    Der er ikke mulighed for at vælge mellem flere retter, hvis du er på en af nedenstående kostformer:

    • Blød kost
    • Gratinkost
    • Flydende kost
    • Eller har specielle hensyn

    Ændring/afbestilling

    Hvis du vil afbestille eller ændre en madleverance, skal du huske at gøre det senest fire dage før den pågældende leverance.

    Framelding

    Hvis du ønsker at framelde dig vores madordning, skal det ske ved direkte kontakt til Næstved Madservice.

    Tilkøb

    Hvis du ønsker lidt ekstra i løbet af dagen, kan du hos os tilkøbe:

    • Råkost
    • Beriget suppe
    • Dagens mundgodt
    • Frugtgrød
    • Proteindrikke

    Tilkøbene leveres kun sammen med madleverancerne.

    Betaling

    Prisen på din mad fra Næstved Madservice fastsættes hvert år pr. 1. januar af byrådet i Næstved Kommune.

    Betaling sker månedsvist bagud. Du modtager kun refusion for mad, der er afbestilt i tide.